Prepara't per fer la sol·licitud del Bo Lloguer Jove!
Convocatòria del 8 de juny (9 h) al 17 de juny (17 h).
Del 8 de juny de 2022 a les 9 h del matí fins al 17 de juny a les 17 h de la tarda es pot realitzar la sol·licitud per obtenir el Bo Lloguer Jove. Es tracta d'una subvenció per a facilitar el gaudi d'un habitatge o habitació en règim de lloguer o de cessió d’ús a les persones joves amb escassos mitjans econòmics.
Va dirigit a persones que siguin titulars d'un contracte de lloguer, habitació i/o cessió d'ús que constitueixi el seu domicili habitual i permanent al territori de Catalunya que en el moment de fer la sol·licitud tinguin fins a 35 anys inclosos i compleixin els requisits de la convocatòria.
Preguntes freqüents sobre el Bo Jove:
Com preparar-se per fer la sol·licitud:
- Dona’t d’alta al sistema idCAT mòbil (idcatmobil.seu.cat)
- Document nacional d’identitat vigent (DNI). Estrangers no comunitaris: NIE i targeta d’identitat d’estranger (TIE)
- Justificant d'ingressos
- Contracte de lloguer o contracte de cessió corresponent a l’any 2022
- Rebuts de lloguer o del preu de la cessió corresponent a l’any 2022
- Full de transferència bancària normalitzat
Les sol·licituds es resoldran seguint l'ordre d'entrada al registre corresponent, amb la documentació completa i correcta, fins a l'exhaurament de la dotació pressupostària.
Les sol·licituds es poden tramitar:
- Per internet al portal de l'AHC
- Presencialment, amb cita prèvia a partir del dia 7 de juny de 2022, trucant al 972 8421 61 ext. 4