Gestió documental

Entenem per Gestió Documental com el conjunt d'operacions i de tècniques integrades en la gestió administrativa general, basades en l'anàlisi de la producció, la tramitació i els valors dels documents que es destinen a la planificació, el control, l'ús, la conservació i l'eliminació o la transferència dels documents a un arxiu, amb l'objectiu de racionalitzar-ne i unificar-ne el tractament i aconseguir-ne una gestió eficaç i rendible. 

  • Contribuir a la millora dels processos administratius.
  • Garantir que es creïn, capturin i gestionin documents adequats i amb garanties així com la seva preservació i la conservació.
  • Garantir l'accés a la informació i la recuperació dels documents de manera més efectiva, eficaç i ràpida.
  • Afavorir els principis de publicitat, transparència administrativa i democratització de la informació.
  • Garantir que l'estructura del Sistema de Gestió Documental actuï en benefici de la racionalització de l'administració, de l'organització i dels principis bàsics competencials i d'existència de l'organització del Consell Comarcal de la Selva.
  • Garantir la fiabilitat, autenticitat, integritat, accessibilitat, descripció, selecció o valoració dels documents.
     

Dades de contacte:

Eva Victorio Rodrigo
Pg. Sant Salvador, 25 -27
17430 Sta. Coloma de Farners
Tel. 972 84 21 61
 
Horari:  
De Dilluns a divendres de 9 a 14h

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.