Dia: 18 de desembre de 2014
Hora: 9.30
Lloc. El Centre- Eix de Negoci
Aquest mes de desembre obrirà les portes El Centre – Eix de Negoci de Santa Coloma de Farners, un espai que neix amb l’objectiu de donar suport a la creació i la consolidació d’activitats econòmiques i empresarials a la comarca de la Selva.
Per fer-ho, El Centre ofereix diferents possibilitats a les persones emprenedores i les empreses en procés de consolidació, a través d’espais com despatxos d’ús individual, espais de treball compartit, sales de reunions, etc. A més, disposarà d’una programació estable d’activitats formatives i informatives relacionades amb el món de l’emprenedoria, la gestió empresarial, la creació de sinergies i xarxes de col•laboració, la innovació, etc.
Amb l’objectiu de donar a conèixer El Centre a les persones emprenedores de la comarca de la Selva, i començar a crear xarxa entre elles, s’ha organitzat aquesta 1a Trobada d’Emprenedors i Empreses.
Programa de la jornada
9.30- Benvinguda
Antoni Solà, alcalde de Santa Coloma de Farners
Salvador Balliu, president del Consell Comarcal de la Selva
9.45- Presentació de El Centre – Eix de Negoci
Martí Juanola, director
10.15- Ponència: Els centres de negoci, una oportunitat per a l’emprenedoria i l’empresa
Quim Gudayol, director del Viver d’Empreses Nexes de Forallac
Llorenç Bové, emprenedor i creador del projecte Codiwise
Joel Colomer, emprenedor i creador del projecte Culturània
11.00- Pausa i cafè
11.30- Dinàmica de treball: Les xarxes de col•laboració entre emprenedors i empreses de la comarca
Per participar-hi, cal que tots els assistents portin preparada una presentació oral d’un minut de durada sobre el seu projecte empresarial.
13.00 Tancament
Cristina Trias, regidora de Promoció de la Ciutat de Santa Coloma de Farners
LLOC DE REALITZACIÓ INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS
El Centre – Eix de Negoci Per telèfon, al 872 973 872
Ctra. de Sils, 39 Per correu electrònic, a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Santa Coloma de Farners PLACES LIMITADES
|