El Consell de govern
El Consell de Govern està integrat pel President i els titulars de les quatre vicepresidències, i és convocada i presidida pel mateix president de la corporació.
Assistirà com a secretària de l’òrgan col·legiat qui exerceixi les funcions de Secretari/ària de la corporació o persones en qui delegi.
El Consell de govern tindrà les atribucions següents:
1. Seguiment i coordinació de les 3 àrees de govern: àrea social, àrea de territori i àrea de bon govern creades per Resolució de Presidència 2023/PRE1351.
2. L’assessorament a la Presidència en qüestions de la seva competència
3. L’estudi, informe o consulta dels assumptes que el President decideixi sotmetre a la seva consideració.
4. Assessorar la presidència en les decisions extraordinàries que els siguin demanades
Les sessions ordinàries del Consell de Govern tindran lloc el segon i el quart dimarts de cada mes a les 13h, podent ser modificat el dia de la convocatòria per qüestions organitzatives o bé perquè la setmana en què toqués convocatòria no es pogués realitzar en un dia hàbil, dins el marge de dues setmanes de diferència i d'acord amb la preferència dels dies de la setmana detallats anteriorment. I amb caràcter extraordinari, sempre que el President el convoqui amb una antelació mínima de 24 hores.
Les sessions del Consell de Govern es podran constituir i celebrar de forma telemàtica o a distància de conformitat amb el que estableix la Disposició Addicional Segona del Reglament Orgànica del Consell Comarcal de la Selva, així com els articles 17 i 18 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic i 13 i 18 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
![]() |
|
Martí Pujals Castelló |
|
![]() |
![]() |
Eva Viñolas Marín |
Jordi Pibernat Casas |
![]() |
![]() |
Albert Sanz González |
Maria Rosa Vila Juanhuix |