La Comissió de Seguiment del Vescomtat de Cabrera celebra una nova reunió per planificar el 2026
El projecte Vescomtat de Cabrera creix i suma la implicació de quatre comarques
Albert Sanz destaca el creixement del projecte el 2025 i confia que aquesta expansió es consolidi durant el 2026
Aquest dimarts al matí s’ha celebrat una nova reunió del Grup de Treball del Vescomtat de Cabrera, en el marc del projecte que coordina els municipis participants. Aquesta sessió tenia com a objectiu de proposar i definir conjuntament les actuacions previstes per a l’any 2026.
En l’ordre del dia d’avui s’ha fet un breu repàs de les actuacions executades durant l’any 2025. (La rendició de comptes completa es farà a la Comissió de Seguiment prevista entre gener i febrer de 2026.) i també s’han donat a conèixer les actuacions pendents d’execució de l’any 2025.
En el marc de la sessió també s’ha presentat la Definició de les propostes d’actuacions per a l’any 2026 amb la priorització de les propostes i el pressupost inicial. En el darrer punt de l’ordre del dia s’ha parlat de la Preparació per a la presentació a la Comissió de Seguiment 2026 amb una exposició molt sintètica de les decisions i pròximes passes per a validació o esmena.
En el transcurs d’aquest grup de treball han sorgit diverses propostes, que es prioritzaran en funció de quin sigui el pressupost de cadascuna i, posteriorment, seran presentades a la Comissió de Seguiment de principis de 2026.
Segons ha destacat Albert Sanz, vicepresident 3r i responsable del projecte,“el 2025 ha estat un any de creixement notable per al Vescomtat de Cabrera, amb la implicació activa de quatre comarques en les nostres actuacions. Estem molt satisfets dels resultats aconseguits i confiem que aquest creixement es consolidi durant el 2026”. A la reunió també hi ha asssistit la consellera de Turisme, Jenny Pérez.
Servei de Comunicació i Disseny
25 de novembre de 2025


.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)

.jpg)


.jpg)


.jpg)

.jpg)




